poem despre dragoste


dragoste se poate face oricând
chiar şi stând la o bere
dacă mâna ta strânge cu forţă mâna mea
dacă-mi zâmbeşti în zgomotul barului
oamenii află despre dragoste şi nu zic nimic
trupul meu se deşiră începând cu degetele
şi se înfăşoară subtil, fir cu fir peste tine
pereţii camerei se desfac până intră aer
şi când respir sunt cel mai egoist om

mai ştiu despre dragoste că sclipeşte în ochii mei
mai ales seara când ne plimbăm prin ploaie
şi nu ştim nimic, absolut nimic din ziua de mâine
pe o vremea ca asta numai bufniţele-şi mai dau limbi până la orgasm

între noi nu s-a întâmplat nicio minune,
nu noi am descoperit răsăritul şi nici dragostea
ne-am atins undeva în ratările noastre
şi ştiam, într-o fericire tâmpită
ştiam că totul se poate termina mâine
totul şi dragostea şi noi

~ by Adriana Barceanu on March 1, 2010.

Leave a Reply

 
